.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف بيش از 70 سند جعلي در علي آباد
فردي كه اقدام به جعل شناسنامه، كارت ملي و كارت پايان خدمت مي كرد 16 آبان ماه پس از اطلاع و گزارشات مردمي به پليس و تحقيقات و بررسي هاي انجام شده دستگير و جهت بررسي روانه بازداشتگاه گرديد.

فردي كه اقدام به جعل شناسنامه، كارت ملي و كارت پايان خدمت مي كرد 16 آبان ماه پس از اطلاع و گزارشات مردمي به پليس و تحقيقات و بررسي هاي انجام شده دستگير و جهت بررسي روانه بازداشتگاه گرديد.
سرهنگ محمد كوهكن در اين رابطه گفت:«از طريق گزارشهاي مردمي با خبر شديم كه فردي اقدام به تهيه و توزيع شناسنامه هاي جعلي افغاني در سطح استان مي كند در تحقيقات بعدي مشخص شد فرد مذكور شناسنامه‌هاي فوتي و يا گمشده را خريداري و با مهر و عكس جعلي به فروش رسانده است. با رديابي و كنترل مامورين سرانجام ميرعلي -45 ساله ساكن فاضل آباد دستگير و از وي يك قبضه سلاح كلت كمري جنگي، 32 جلدي شناسنامه جعلي افغاني، 30 قطعه عكس ، 12 قطعه عكس زن تعدادي مدارك پايان خدمت و گواهينامه جعلي افاغنه، يك جلد سند مالكيت زمين كشاورزي و 2 جلد سند ازدواج جعلي كشف و ضبط گرديد.»
سركلانتر شهرستان گرگان افزود: «در اعترافات بعدي، فرد مذكور به 3 نفر ديگر از ساكنين علي آباد و گنبد اشاره كرد، كه با همكاري آنها مدارك را تهيه و اقدام به جعل آن مي كردند. به اين ترتيب اقدام جهت شناسايي و محل آنها انجام و متهمان شناخته شدند. در مرحله دوم ا زمنزل فردي با هويت ناصر-ل ساكن علي آباد بازرسي و 5 جلد شناسنامه جعلي يك قطعه كارت ملي جعلي و تعدادي كپي شناسنامه ي جعلي نيز كشف و ضبط گرديد. پس از ميرعلي- پ ساكن علي آباد نيز يك دستگاه موتور سيكلت سرقتي ومدارك جعلي ديگركشف شد. در ادامه پس از بازرسي منزل نفر سوم به نام عليرضا- ل ساكن گنبد 17 جلد شناسنامه جلعي 30 قطعه كارت معافيت جعلي و يك دستگاه شاسي موتور سيكلت سرقتي كشف گرديد.
سرهنگ كوهكن ادامه داد:« افرادي كه شناسنامه‌ها را به جاعلين مي فروخته اند نيز تحت پيگيري بوده، همچنين تعداد زيادي از اين شناسنامه و مدارك جعلي نيز توزيع شده است كه با اقدامات ويژه جمع آوري و افراد خريدار نيز شناسايي و مجرم شناخته مي‌شوند. »
تحقيقات جهت دستگيري ساير باندگروه همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.